Neptunia: Sisters VS Sisters
In Neptunia: Sisters VS Sisters, you play as the Goddess Candidates, led by Nepgear, who awaken from a two-year-long slumber to a Gamindustri that has been upended by a treacherous threat called the Trendi Phenomenon. While they've been sleeping, the citizens of Gamindustri have turned to using a new device called the rPhone as their main method of communication as they've been unable to leave their homes while monsters lurk outside.
Now, work together with friends both new and old to prevent the total destruction of Gamindustri as we know it!
C-C-C-Combo Maker! – As you make your way around the lands of Gamindustri, you'll encounter a multitude of enemies - it's time to fight! Employ combos and chain your attacks together in real-time. Take control of the battlefield in a unique tactical action battle system!
Do You Hear the People Chirp? – In the wake of the devastation wrought by the Trendi Phenomenon, the vast majority of the population has turned to the rPhone for all manner of daily life, including communication. On your journey, connect to the Chirper social network to take on a variety of side quests put out by those in need and earn special rewards!
Match Game '23 – On the battlefield you can have three party members out at a time. Match up your team members with a partner for stat increases and elemental bonuses. The stronger the bond, the better the bonus!"