Nickelodeon All-Star Brawl 2 lets you duke it out with the biggest and best fighting character roster yet, including all new characters like SpongeBob SquarePants, Teenage Mutant Ninja Turtles, Squidward Tentacles, Jimmy Neutron, and more!
Choose your favorite brawlers, master their unique move sets, and use all-new powerful Supers to land the finishing blow with friends or across a unique, roguelike player campaign!