Nickelodeon Kart Racers 3: Slime Speedway
Rebuilt and re-imagined from the ground up, Nickelodeon Kart Racers returns - bigger and better than ever! Featuring a cast of over 40 iconic characters, drift, slide and boost your way to the finish line on tracks inspired by legendary Nickelodeon shows like SpongeBob SquarePants, Teenage Mutant Ninja Turtles, Avatar: The Last Airbender and more!