Nuclear Blaze
In addition to the game’s main mode, Nuclear Blaze also includes a special Kid Mode created with younger players (aged 3 and up) in mind. This mode has its own specific - and easier - levels, an immortal hero, simplified controls (with auto-aim) and tons of helicopters and trucks! Nuclear Blaze’s console version also includes the “Hold my Beer” Mode which adds hidden areas in all levels as well as new threats that require a more precise and tactical approach. On consoles, gamers will get the complete Nuclear Blaze experience!