Our World Is Ended.
Enjoy stunning visuals and gorgeous CGs drawn in a distinctive and vibrant art style. The detailed environments bring Asakusa to life with a unique atmosphere.
When the main character, Reiji gets flustered, the S.O.S (Selection Of Soul) system will be triggered. His emotions will flow onto the screen before vanishing. Quickly react to these options and see how your choices will affect the dialogues.