Outward Definitive Edition
Outward delivers an immersive RPG experience coupled with survival gameplay, offering a deeply-rewarding challenge for the most avid gamers.
As an ordinary adventurer, you’ll not only have to hide or defend yourself against threatening creatures, but also brave the hazardous environmental conditions, protect yourself against infectious diseases, make sure you get enough sleep, and stay hydrated. Embark on perilous expeditions across untamed lands to reach new cities, undertake diverse missions and discover hidden dungeons crawling with formidable enemies.
In order to survive in the dazzling yet deadly world of Aurai, you’ll have to be clever… and prepared. Divise effective strategies to defeat your foes and don’t neglect your basic needs, sharing your journey with a friend online.
Outward Definitive Edition includes both DLCs, The Soroboreans and The Three Brothers,as well as new weapons, dungeons, the DLCs unique mechanics and quality of life improvements. Adventurers, now is your best chance to explore the world of Aurai on the go!