Overcooked! 2
Out of the frying pan, into the fire…
You’ve saved the world from the Ever Peckish. Now a new threat has arisen and it’s time to get back in the kitchen to stave off the hunger of The Unbread!
You’ll knead to work together (or against each other) to get the highest score in chaotic local and online multiplayer. Team up with up to three other chefs taking a Joy-Con controller each, or use wireless play across four Nintendo Switch consoles.
Travel the land cooking up a range of new recipes that are sure to cater to any tastes, including sushi, cakes, burgers and pizzas.
Travel through teleporters, across moving platforms and save time by throwing ingredients across dynamic kitchens that shift and evolve. Some kitchens even whisk your chefs away to new locations.