PUI PUI MOLCAR - Let’s! MOLCAR PARTY!
Minigames: An exciting array of minigames awaits! Includes scenes from the show! Step into the Pui Pui Molcar world with a medley of fun minigames spanning all genres! Throw a party and dance, or even play cops and robbers! Up to four players can enjoy 10 minigames total!
Hanging Out: Enjoy endearing Molcar reactions! More Molcars will flock to town once it begins to flourish! There are over 40 Molcars for you to meet! Find a favorite? Try feeding and petting it—you’ll be best friends before long! Lob a carrot into a crowd and watch the ensuing dash!
Dress-Up: Accessories galore for endless customization. Flaunt your Molcar fashion sense with an assortment of over 80 accessories for you to mix and match with! These even include a wealth of game-original accessories you won’t find elsewhere!
Photo Studio: Allows you to preserve any moment and customize it too. Be sure to share your snaps!