Pocoyo Party
Come play with Pocoyo and friends in these 6 great educational mini-games where you will learn letters, numbers, colours and much more! Win rewards by completing levels: puzzles, pictures and exclusives episodes of Pocoyo that you can watch any time. Play with all the main characters in the series in multiplayer mode for up to 4 players. Pocoyo, Nina, Pato and Elly await you!
Pocoyo Party is a videogame for children aged 3 to 5. With the help of their parents, they will enjoy activities and games that are simple, fun and also educational.