Poison Control
Spirits are being trapped in poisonous manifestations of their despair, and only Poisonette and her Soul Mate can purify them! Venture through the different Belles' Hells to defeat enemies, learn the stories of fallen souls and other Poisonettes, and fight your way to Heaven in this stylishly twisted action shooter!