Potion Permit
The town of Moonbury has always been wary of the advances of the outside world, preferring to rely on their traditional methods of healing. Until one day, when the mayor's daughter falls ill, and the local witch doctor can do nothing to help her, they are forced to look outside their small community for help.
The Medical Association decides to send their most accomplished chemist - you - to help cure the mayor's daughter and convince the residents of Moonbury of the wonders of modern alchemy. Gain their trust and tend to each person when they fall ill in this open-ended sim RPG.
Enjoy the peace and quiet of the countryside. In the downtime between treating the community's ailments, you'll be able to freely explore in and around Moonbury. Get to know the inhabitants a little better, take a rest in the tavern, or go fishing to catch something for dinner. Moonbury is a delightfully charming location where time seems a little slower and life is just a little more relaxed than in the big city. While the lighting will change throughout the day, with the bright sun streaking across the meadows in the morning and street lamps illuminating the town in the early evening, there are no time limits for game objectives. You are free to go at your own pace and take it easy.