For the first time ever, Phantom Brave: The Hermuda Triangle Remastered and Soul Nomad & the World Eaters are coming to Nintendo Switch! With unique gameplay mechanics, memorable characters, and up-scaled artwork, this is a must-have for Strategy RPG fans and NIS fans alike!