Join up with your pal Prinny to experience NIS history with Prinny Presents NIS Classics Volume 3: La Pucelle: Ragnarok / Rhapsody: A Musical Adventure! For the first time in the West, you can experience La Pucelle: Ragnarok, now loaded with lots of extra content including new scenarios, new recruits, and DLC characters! It even has new voices, new music, and quick travel, dood! Then, explore the precursor to the Disgaea series with the strategy RPG Rhapsody: A Musical Adventure! Sharper graphics and image optimization bring this classic into the present. Experience NIS history with this awesome two-pack, dood!