Psyvariar Delta
First released in arcades in 2000, this enhanced version retains the classic BUZZ system that lets players enjoy the thrill of leveling up by avoiding direct hits and evading enemy attacks just enough to graze their planes.
Players can now set their stage, planes, levels, and experience. In the REPLAY MODE+, a player can challenge each area with their own plane and bombs. SCORE ATTACK MODE allows a player to play for the high score with their difficulty. Both modes will have an online leaderboard to show how you stack up against other players.
The new UI shows Ex levels, boss health, and invincible time remaining after leveling up. The new design is easy for beginners to understand while the information helps experts as well. In the options menu, a player can show the hit area for their own plane and their enemies so that the game can be adjusted based on the players level of play.