Pups & Purrs Pet Shop
These adorable animals need a forever home - help care for them each day at the pet shop. Pups & Purrs Pet Shop is a simulation game in which you can have the dream job you’ve always wanted taking care of cute, fluffy friends.
Various breeds of puppies and kittens will need your care each day in the pet shop. Working in the Pet Shop, you can feed, bathe, brush and play with the cute and cuddly little dogs and cats. Daily chores will keep your shop sparkling clean.
As a Pet Shop employee, you can customize your hair, face and even make fashion statements with your apparel. You can also choose adorable accessories for your favorite pets!