Puzzle Bobble Everybubble!
The Story of Puzzle Bobble Everybubble! brings Bub, Bob, Peb and Pab to Rainbow Islands, where Miniroon, a mysterious character similar to Bub, lives. One day, Miniroon suddenly starts blowing bubbles, covering the whole island in them and causing problems for its residents.
Time for our four friendly bubble dragons to step in and help Miniroon stop his bubble blowing blunders!
In the latest adventure, players once again have to clear the bubbles across a series of increasingly challenging and fun stages. To help them in their endeavor, they can use numerous items and gimmicks or try their best on their own.