Rabbids: Party of Legends
Embark on a legendary journey with the Rabbids in this hilarious party game! Join them on an incredible quest, filled with hilarious moments and colorful characters. Gather up with friends and family and enjoy a multitude of ridiculously fun mini-games in the most epic Rabbids' party yet.