Ravenswatch
Play as 9 heroes, each with a unique twist and individual gameplay, including Little Red Riding Hood, who suffers from lycanthropy; Sun Wukong, the fallen monkey king; the Snow Queen with her evil powers; and many other familiar characters who have a darker side and are more violent than you might remember.
The Nightmare has invaded the world of dreams and is corrupting everything in its wake. Faced with this evil, the Ravenswatch is gathering heroes from tales and legends from all over the world to lead a crucial battle and restore the fragile balance.