Be a duckling - a squeaky duckling!
The ducklings are just as wacky as the tracks: Diver Duck, Superduck, Unicorn Duck, Beauty Duck and many more are available for you to choose from.
With up to four friends you can compete against each other - and everyone can be as cute as they like.
But don't be fooled - there are also nasty power-ups that can really bother you and your opponents!