Rune Factory 5
As the newest ranger for the peacekeeping organisation, SEED, protect the frontier town by rounding up rowdy monsters with your official SEED-issued spell seal. When not on a mission, work with the people of Rigbarth to help the town flourish through farming, festivals and friendships!
As the balance of peace begins to shift, however, it comes time to prove yourself. Team up with townsfolk and embark on a grand adventure to unravel the mystery befalling the land, embracing your inner-power to halt the descent into chaos.
Venture into the vast, vibrant wilderness with friends from Rigbarth by your side to unlock powerful and stylish link attacks that encourage teamwork and strategy.
Take time out of your adventure to enjoy the gentler pace of town life. Compete in cooking, crafting, and fishing contests or invite your sweetheart to join you for stargazing during one of Rigbarth’s many seasonal festivals.
Forge friendships and get to know the eligible marriage candidates of Rigbarth by completing their unique storyline. Fall in love, pop the question and even start a family!