The rhythm-music gameplay of BIT.TRIP RUNNER and Runner2 is back and better than ever!
The Timbletot is determined to rid the multiverse of all its love and happiness. CommanderVideo, a lover if ever there were one, refuses to let this happen. He’s ready to jump, double-jump, wall-jump, slide-jump, slide, kick, float, drive, fly, and dance his way to victory, all across a medley of thrilling, challenging, and joyous levels!