SINce Memories: Off The Starry Sky
The celebrated Memories Off series returns. In a modern setting 10 years after the original series, comes a poignant tale of grief, friendship and mystery.
Junya Mizumoto, a university student is mourning the loss of his brother from a tragic accident only a year prior, when he encounters a mysterious girl who tells him he should have been the one to die, before disappearing.
Carrying the weight of those terrifying words alongside the memories of his brother, Junya finds himself taking on an unexpected project with his childhood friend, Chihaya Hojo. The Hojo manor, a traditional Japanese house, needs renovating and it's Junya’s first big job to undertake. But it is a job he cannot undertake alone.