SUPER DRAGON BALL HEROES WORLD MISSION
Super Dragon Ball Heroes World Mission is a Tactical-Card game packed with exhilarating confrontation, deep card game strategy and a thrilling storyline taking place in the wide Dragon Ball Heroes universe!
Welcome to Hero Town, an alternate reality where the Dragon Ball Heroes card game is the most popular form of entertainment. Create your own avatar and follow his journey to become the world champion of Super Dragon Ball Heroes. However, when the antagonists from the virtual game world appear in Hero Town and start wreaking havoc, you have to jump into the game world and team up with famous Dragon Ball characters to restore peace in the real world.
Build your best deck and become the World Champion of Super Dragon Ball Heroes!!