Santa's Xmas Adventure
Santa had an accident! He lost his way, and all the gifts. Help him get to his goal by sliding tiles to form a path.
A classic puzzle game which is harder than it looks! 720 levels across three modes to master.
Test your skills and join Santa’s adventure! When you’re stuck, use a hint. The game is accessible to players of all ages and abilities through the Hints system.