Season Match Bundle is a collection of authentically designed match-3 games with fascinating quests.
The stories take you into a world full of magic, magical artifacts and exciting adventures. To complete each level you have to select a group of at least three identical gems and tap on one of them. The larger the group, the more points you get.
With the integration of magical tools, you can remove entire rows or parts. An optionally adjustable time limit in the season game gives the stories an additional level of excitement. So you can either play relaxed or test your speed and accuracy.