Severed Steel
Severed Steel is a single-player FPS featuring a fluid stunt system, destructible voxel environments, loads of bullet time, and a unique one-armed protagonist. It's you, your trigger finger, and a steel-toed boot against a superstructure full of bad guys. Chain together wall runs, dives, flips, and slides to take every last enemy down.
A unique fighter - Play as Steel, a nimble, one-armed sharpshooter on a mission. There is no reloading – pick your shots well and be ready to pry a loaded weapon from your enemies' cold dead hands.
Fully destructible environment - Pepper through plaster with sharp 4.7 mm rounds, punch through thick concrete with .50 cal slugs, or make big holes in things with your arm cannon.
Dynamic AI - No two battles are the same thanks to dynamic, unscripted, squad-based AI.