The next evolution in card battles has arrived!
Team up with characters from the hit Shadowverse anime in this thrilling card battle game. With spectacular new summoning animations and exclusive cards, take on your rivals in story mode or head online to challenge your friends!
The legendary card battle game for mobile devices and PC is now available on Nintendo Switch with the same basic rules. Shadowverse: Champion's Battle also features battle animations unique to the console version!
New Shadowverse players can learn the game as they proceed through the expansive story mode, with plenty of help if they get stuck. Even players who have never tried card games before will pick up the rules in no time.
Take on players from around the world in ranked matches and earn points for the rewards offered by the in-game Battle Pass, or grab a friend with their own copy of the game for local battles.