Shmup Collection
Shmup Collection is the ultimate shoot them up collection from the vaults of Astro Port studio. Each game was remastered to offer you the best gaming experience ever.
Discover SATAZIUS NEXT the new classic shoot them up for your console. Completely redesigned and animated for more gaming pleasure, Satazius Next takes you in a galaxy far away. Lost on planet Agano, resist the attacks of space pirates and save the universe from destruction. Aim to kill to defeat your enemies.
With WOLFLAME, defend the living humanity of planet Sig Fildonia. Your mission is to destroy the invaders military base and turn Operation Wolflame into a successful resistance campaign.