Skylanders Imaginators
Unleash the power of your imagination in Skylanders Imaginators for Nintendo Switch! Create your very own Skylanders – or use existing ones – and battle in the ultimate adventure alongside the almighty Senseis to save Skylands.
Skylands is in danger – Kaos has discovered the ancient power of Mind Magic, and he’s using it to unleash an unstoppable army of Doomlanders. Our only hope is you, Portal Master! Join Skylands’ most mystical and powerful warriors, the Senseis, and stop Kaos with the help of a newly-discovered superpower – your imagination!