SLAYCATION PARADISE - BOOK YOUR WASTELAND VACATION
Nestled deep in the heart of the galaxy, our state-of-the-art facility at Slaycation Paradise offers exclusive access to leisurely slaying activities for all warp travellers looking to get away from the daily grind. Explore our beautiful & chaotic destinations filled with an array of monsters intent on your demise. Slay away your worries and have the time of your life as the world around you withers and dies!
For that ‘impending end of the universe' feeling, there's nothing like Slaycation Paradise. Come on in, the slaughter's lovely!
Enjoy our apocalypse-proof weapon selection from the classic pump shotgun to the flamethrower, cat-launcher, magic wands and many, many more. Whether it’s cutting through mobs like butter or battling Kaiju-sized monsters, our incredible arsenal brings laughter to the slaughter.
We like to give back to our members here at Slaycation Paradise. While touring with us, you'll earn Slaycation Club Rewards, allowing you to unlock new apocalyptic destinations, crazy new weapons or wonderful upgrade perks. Only the best will do for our valued customers!