Sniper Elite V2 Remastered
Trapped between two desperate armies in a race against time, stealth is key. Stalk your target, set up the shot, and use your skill, patience and cunning to achieve the mission.
SNIPER’S CHOICE – Will it be a perfect long range shot from the shadows or a rain bullets as you command centre stage?