Snow Moto Racing Freedom
Snowy courses, spectacular stunts, split-screen multiplayer: experience all the intensity of this extreme sport on your own or with friends.
Have a blast in 40 races, performing awesome stunts and playing against up to seven opponents.
Take part in 24 championships in the Sprint League, Snocross and Freedom League divisions to try and win all of the gold medals.
Complete the races and events to unlock new snowmobiles. Choose the right vehicle for each circuit to give yourself the best possible chance of crossing the finish line in first place!
With up to four players* on the same screen, challenge your friends anywhere, anytime!
Backflip, 360 Bodyflip, Frontflip and Indian Air: discover the simple pleasure of a perfectly executed stunt.