Space Invaders Forever
One of the most important arcade classics in video game history is back… FOREVER!
Space Invaders Extreme has arrived with greatly improved graphics and interactive sound to deliver a new immersive experience! Packed with vibrant visuals and a pulsing soundtrack, Space Invaders Extreme comes with 16 stages, filled with invaders and huge boss fights.
In Space Invaders Gigamax 4 SE, enjoy couch-multiplayer with up to 4 players. Team up with friends to shoot down the invaders to clear the stages as fast as possible. This brand new experience offers new stages, gimmicks and new music written by TAITO's sound team 'ZUNTATA'.
Two of TAITO’s most iconic and beloved video game series clash in Arkanoid vs. Space Invaders and combine elements from both arcade classics. Players are controlling the Arkanoid Vaus paddle ship to defeat waves of Space Invaders. Beat all 150 stages with your skills and unlock 40 different characters from the TAITO legacy. Each character has unique abilities!