Spirit Hunter: Death Mark II
Spirit Hunter: Death Mark II is a suspense-horror game set at a prestigious academy.
When rumors circulate about supernatural occurrences at the famed Konoehara Academy in Tokyo’s H City, it’s up to the head of the Kujou family, also known as the “Spirit Doctor,” to take on the case.
Notices that announce people’s deaths, and students who aren’t what they seem. Through your investigation, it appears that a spirit called “The Departed” is the mastermind behind it all, and it looks like it wants something from you...
This entry introduces a new side-scrolling function when traveling across different locations. Combined with the first-person perspective during investigations, the Spirit Hunter experience is more immersive and terrifying than ever.
The partnering system has also been enhanced. The success rate of your actions during “Suspensive Acts” change depending on your partner of choice, further elevating the elements of suspense in this installment.