Spooky Spirit Shooting Gallery
Aim carefully and shoot non-stop in Carnival Mode. Fire at the goodies in the gallery or the ghosts in the haunted house – Choose either stage and take aim to defeat the spirits. Test your skills with many minigames in Party Mode and play with up to 3 players. Unlock the Spirit Stairway Challenge for more games and ghosts! The higher you go, the tougher it becomes.