Street Outlaws 2: Winner Takes All
The stakes have just been raised! In this high-octane sequel, you have to prove your mettle in some of the roughest and most unforgiving drag and street races across the United States. Your success depends on how you perform, your strategy on modding your car, and how much reputation you ultimately earn along the way.
The Unreal Engine brings Street Outlaws to a whole new level of visual fidelity with improved lighting, textures, and everything else! You can customize your car, but you can also customize your team garage to truly make it your own. Along with the street racing seen on TV, you will also be able to participate in unique races and stunts all while interacting with your favorite cast members from the show! Do you have what it takes to be crowned the Winner Takes All National Champion?