Create anytime… play with everyone
Break the rules and make the Super Mario courses you’ve always dreamed of in Super Mario Maker 2, only on Nintendo Switch! With lots of new tools, course parts and features at your disposal, let your imagination run wild as you craft and share unique levels.
Making your own Super Mario courses is easy, and this time, two players can build courses together on a single screen. Simply pick and place iconic objects and enemies wherever you like and choose from many different themes and styles – including the new Super Mario 3D World style!
You can even combine familiar elements to create incredible things never before seen in a Super Mario game!
Help rebuild Princess Peach’s castle in the new Story Mode. With over 100 original levels designed by Nintendo, you’re sure to pick up some tips and inspiration for your next creation as you play!
Want to show off your creations to friends? Set up a virtual room and up to four players can try to beat created courses at the same time in local wireless multiplayer on their own Nintendo Switch console. Play as Mario, Luigi, Toad and Toadette, and let the fun begin!