Super Street: Racer
In Super Street: Racer, you don’t just buy your car, you build it. Use hundreds of car parts from the biggest aftermarket brands to customize your exterior, interior and performance to go from scrap to supercar!
Take your build to the streets and tear up the roads in breathtaking landscapes or world cities. From drifting on the highways in Tokyo and burning rubber in the Nevada desert, to cruising the warm, atmospheric streets of Los Angeles.
Super Street: Racer is officially licensed by MotorTrend Group, the largest automotive media brand in the world. It is supported by the biggest car enthusiast communities in car tuning, such as Super Street, Hot Important Nights and Speed Society.