Join Kate Walker on an extraordinary journey that takes her all the way from Western Europe to the far reaches of Eastern Russia. You will come across a host of endearing characters and incredible locations as you search for traces of Hans Voralberg, the genius inventor of the automatons. It is a search that will take you to the legendary island of Syberia, in the far North of the continent, where the last living mammoths reside, hidden from modern eyes...