A grieving boy begins to read a Bantu tale written by his late father. Adventure into the beautiful and treacherous lands of Kenzera as Zau, a young shaman who bargains with the God of death to bring his Baba back from darkness. With your cosmic powers and untried courage, you advance into unknown mythological lands. Once bursting with life, Kenzera is now rife with lost ancestral spirits. As Zau advances toward his goal, three mighty beings lie in wait, fearsome in their strength yet somehow strangely familiar. Will you embrace the dance of the shaman?
Embark on a poignant single-player story shaped by actor Abubakar Salim’s own experience with grief, discovering how love gives us the courage to press on after devastating loss. Wield powers from the Sun and the Moon to defeat restless spirits in rhythmic combat and become a worthy Nganga: a spiritual healer. Discover a rich universe with untold lore of chaos & order and journey through mystical 2.5D realms awash with colour and depth, emboldened by multi-award-winning composer Nainita Desai's enchanting original score.