Teenage Mutant Ninja Turtles Arcade: Wrath of the Mutants
Re-experience the 2017 arcade classic with 3 additional stages and 6 additional boss battles! Take control of Leonardo, Michelangelo, Donatello or Raphael in this classic beat-em-up inspired by the cult favorite Turtles in Time. Play with your friends through local co-op and dominate the Foot Clan to foil the Shredder’s maniacal plan.