The Caligula Effect: Overdose
Something's amiss in the seemingly perfect world of Mobius. Escape from the false paradise and return to reality, or risk losing more than just your identity!
School is back in session! The Caligula Effect: Overdose boasts enhanced visuals and gameplay, including new characters, new scenarios, new endings, and the mysterious "Forbidden Musician Route"! Play as the newly-added female protagonist, develop and execute flawless battle strategies with the Imaginary Chain, befriend and recruit over 500 students to your cause, or turn the tables and sabotage the Go-Home Club's efforts to return to the real world!