The Forgotten Land
Along with your friends you embark on a quest for the legendary "Forgotten Land". Your adventure begins! "The Forgotten Land" is a turn-based "Combat & Puzzle Match 3" with streamlined RPG and Management elements. Set up a sheltering camp, improve your teams' abilities and unlock tactical bonuses.