The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom
Harness the wisdom of Princess Zelda to save Hyrule in The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom for Nintendo Switch. Use new powers to explore her vast kingdom, battle monsters, conquer dungeons, and solve the riddle of the rifts.
After teaming up with the mysterious fairy Tri, she’ll begin her grand adventure armed only with the Tri Rod and her wisdom.
The people of Hyrule are being stolen away by strange rifts, and with a certain swordsman among the missing, it falls to Princess Zelda to save her kingdom.
Use the Tri Rod to create ‘echoes’ – imitations of things found in the environment.
Make bridges out of old beds, conjure rocks to throw at enemies, or use echoes like water blocks to reach new heights.
You'll need more than just your echoes to get past all the obstacles in your way though. The Bind ability can drag objects out of your way or into place, while Reverse Bond connects you to moving platforms or mobile monsters to pull you where you need to go.
Harness your imagination – and whatever combination of bind, reverse bond and echoes you like – to forge your own way through the puzzles, perils and provinces of Hyrule.
During her adventure, Zelda will find a mysterious sword allowing her to transform into a powerful Swordfighter form for a short time and battle enemies head-on!
Zelda’s adventure will take her to all corners of Hyrule – from the arid plains of the Gerudo Desert to the lush Faron Wetlands – bringing her into contact with all manner of folks who need her help.
Keep track of quests and requests in your adventure log. Helping people with their troubles is a big part of your journey, and wise heroes are often rewarded for their good deeds!
In search of the people stolen away, Zelda and Tri must enter and explore the Still World within the rifts. Use their combined powers to traverse distorted terrain, explore dungeons, and overcome challenging bosses.