Titan Quest
From Age of Empires co-creator Brian Sullivan and Braveheart writer Randall Wallace comes an innovative action role playing game set in ancient Greece, Egypt and Asia. The Titans have escaped their eternal prison, wreaking havoc upon the earth. The gods seek a hero who can turn the tide in an epic struggle that will determine the fate of both men and gods. Are you ready for the quest?