Trine 5: A Clockwork Conspiracy
Trine 5: A Clockwork Conspiracy will take Amadeus the Wizard, Zoya the Thief, and Pontius the Knight on their most action-packed journey yet!
With their reputations tarnished, loved ones in danger, and their own magical powers at stake, the Heroes of Trine must reunite to push back a fearsome Clockwork army and bring peace and justice to the land!
Traverse breathtaking 2.5D landscapes in Trine's deepest and visually richest chapter to date, with an all new cast of characters - some friends, some foes, but all unforgettable.
Level up the heroes' abilities with the all-new skill quest system, growing their legend as they are once again united by… the Trine!