Trollhunters: Defenders of Arcadia
Jump into the world of Trollhunters as Jim Lake Jr. to stop Porgon the Trickster Troll and his sneaky plans! Team up with Claire in couch co-op and also get a helping hand from lots more loved characters to face unknown evil forces and help stop the Time-pocalypse! Upgrade your armour and boost your abilities to become more powerful than ever. The fate of the universe is in your hands!