UNI2 Season Pass Product Code
You won’t be able to take your eyes off the intense battles between these 24 fighters with the highly detailed HD pixel art graphics!
With the addition of Casual Matches, it’s easier than ever before to dive in and enjoy online battles.
The new game mechanics Creeping Edge and Celestial Vorpal open up additional depth to gameplay.
May the tale of these countless Nights be concluded, on this eve, the moment of destiny.