Includes Bonus content: the Dogs of War interactive Comic book and a artwork gallery.
This is the story of crossed destinies and a broken love in a world torn apart. All of the characters will try to survive the horror of the trenches following their faithful canine companion. Choose your favorite control mode and experience the game with either a Joy-Con controller or the touch screen.
Includes Bonus content: the Dogs of War interactive Comic book and a artwork gallery.