Hibari is the sole heir to her family’s fortune.
He houses her in a luxurious home with handsome bachelors. As the men try to win her hand, Hibari endures endless trials and temptations.
Has Grandpa chosen poorly, or is there more to these men than meets the eye? Hibari decides NOT to fall in love.